Παρασκευή 29 Μαΐου 2020
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΩΝ
Όπως προβλέπεται από τη σχετική εγκύκλιο, όλα τα τμήματα του Σχολείου μας θα χωριστούν σε δύο υποτμήματα αλφαβητικά και, μετά από ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, με προτεραιότητα στους γονείς που έχουν περισσότερα παιδιά αλλά και σε διαφορετική βαθμίδα. Για τον σκοπό αυτό, το Σχολείο μας συνεργάζεται με το 5ο, το 9ο και το 4ο Νηπιαγωγείο προκειμένου για την εξυπηρέτηση των γονέων.
Το 1ο Υποτμήμα θα προσέρχεται στο Σχολείο, την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου, τη Δευτέρα, την Τετάρτη και την Παρασκευή, ενώ, την επόμενη, 2η εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου, θα προσέρχεται την Τρίτη και την Πέμπτη. Αντίστοιχα, το 2ο Υποτμήμα θα προσέλθει την 1η εβδομάδα την Τρίτη και την Πέμπτη ενώ, τη 2η εβδομάδα, θα προσέλθει τη Δευτέρα, την Τετάρτη και την Παρασκευή. (Ειδικά για την επόμενη εβδομάδα, η Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020 είναι αργία λόγω της εορτής του Αγίου Πνεύματος.)
Όλοι οι γονείς θα λάβουν στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει επιστολή όπου περιγράφεται με λεπτομέρεια ο νέος τρόπος λειτουργίας του Σχολείου μας. Επίσης, θα λάβουν αναλυτική κατάσταση των Υποτμημάτων κάθε τάξης με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των μαθητών για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Όλοι οι γονείς θα λάβουν στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει επιστολή όπου περιγράφεται με λεπτομέρεια ο νέος τρόπος λειτουργίας του Σχολείου μας. Επίσης, θα λάβουν αναλυτική κατάσταση των Υποτμημάτων κάθε τάξης με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των μαθητών για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Η συγκεκριμένη διαδικασία θα ακολουθηθεί για όλο τον μήνα Ιούνιο 2020 μέχρι την Παρασκευή 26 Ιουνίου οπότε και οι μαθητές θα προσέλθουν, σε ώρες που θα οριστούν, προκειμένου να παραλάβουν τα Ενδεικτικά και τα Αντίγραφα Απολυτηρίων τους.
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ - ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η Προσέλευση των μαθητών θα συνεχίσει να γίνεται στο διάστημα μεταξύ 08.00 και 08.15 από τις τρεις (3) εισόδους του Σχολείου ανάλογα με το τμήμα τους. Σε κάθε είσοδο θα υπάρχει επιβλέπων εκπαιδευτικός.
Οι μαθητές κατευθύνονται άμεσα στην αίθουσα του τμήματός τους όπου τους περιμένει ο εκπαιδευτικός που διδάσκει την πρώτη ώρα.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΟΥΤΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
Η Πρωινή Προσευχή θα εκτελείται εντός της αίθουσας όπου και θα ενημερώνονται οι μαθητές για τυχόν ανακοινώσεις του Σχολείου.
Παράκληση να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στην προσέλευση των μαθητών. Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα είναι στην τάξη τους και δε θα υπάρχει η δυνατότητα να ανοίξει η πόρτα.
Η είσοδος των γονέων εντός του Σχολείου δεν επιτρέπεται.
Για κάθε πληροφορία, παρακαλώ, καλέστε στο τηλέφωνο του Σχολείου 2109330490. Καθώς το Σχολείο δε διαθέτει γραμματεία και πλέον έχει μόνο μια γραμμή επικοινωνίας, μπορεί να υπάρξει δυσκολία. Μπορείτε εναλλακτικά να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Σχολείου
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ - ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
Το Σχολείο μας, εφαρμόζοντας τα μέτρα προστασίας των μαθητών από τον συνωστισμό, όπως προβλέπονται από τις σχετικές οδηγίες, και, μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, θα διαφοροποιήσει τις εισόδους προσέλευσης (08.00-08.15) και αποχώρησης (13.15-13.20) των μαθητών του ως εξής:
1. Από την Είσοδο των Εκπαιδευτικών θα προσέρχονται και θα αποχωρούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι μαθητές των τμημάτων της Παλιάς Πτέρυγας, δηλαδή, των τμημάτων Δ3, Β1, Γ1, Ε1, Ε3 και Στ1.
2. Από την Κεντρική Είσοδο του Σχολείου θα προσέρχονται και θα αποχωρούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι μαθητές των τμημάτων του Ισογείου και των δυο Πτερύγων, δηλαδή, των τμημάτων Α1, Α2, Α3, Β2 και Β3.
3. Από την είσοδο πάρκιν του Σχολείου, πλησίον του κυλικείου, θα προσέρχονται και θα αποχωρούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι μαθητές των τμημάτων του 1ου ορόφου της Νέας Πτέρυγας, δηλαδή, των τμημάτων Δ2, Στ3, Στ2, Γ2 και Δ1, όπως και το τμήμα Ε2.
Με την ίδια απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων, και λόγω έλλειψης χώρου στην αίθουσά του, μεταφέρεται το τμήμα Ε2 στην αίθουσα Σίτισης ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν οι προβλέψεις για τις αποστάσεις μεταξύ των μαθητών.
Παρακαλούμε ιδιαίτερα τους αγαπητούς γονείς να μη συνωστίζονται κατά την παραλαβή των μαθητών.
Με την ίδια απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων, και λόγω έλλειψης χώρου στην αίθουσά του, μεταφέρεται το τμήμα Ε2 στην αίθουσα Σίτισης ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν οι προβλέψεις για τις αποστάσεις μεταξύ των μαθητών.
Παρακαλούμε ιδιαίτερα τους αγαπητούς γονείς να μη συνωστίζονται κατά την παραλαβή των μαθητών.
Πέμπτη 28 Μαΐου 2020
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
Κατ’ εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και
του νόμου 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
σας. Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων κατά την έννοια του άρθρου 4 του Κανονισμού (ΕΕ)
2016/679 (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων, «Γ.Κ.Π.Δ.») είναι: α) για όλες τις
εκπαιδευτικές δομές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης το Υπουργείο
Παιδείας και Θρησκευμάτων και β) για όλες τις εκπαιδευτικές δομές της πρωτοβάθμιας και της
δευτεροβάθμιας ιδιωτικής εκπαίδευσης το πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, ή άλλου είδους νομική
οντότητα ανεξαρτήτως νομικής προσωπικότητας στα οποία έχει χορηγηθεί η άδεια λειτουργίας της
αντίστοιχης ιδιωτικής εκπαιδευτικής δομής. Κάθε υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων υποχρεούται να
ορίσει έναν Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Γ.Κ.Π.Δ.
Στο πλαίσιο λειτουργίας της πλατφόρμας που διατίθεται προς χρήση από το Υπουργείο Παιδείας και
Θρησκευμάτων ισχύουν τα κάτωθι:
α) Τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευτικών (συγκεκριμένα το ονοματεπώνυμο και το e-mail τους)
δύνανται να κοινοποιούνται στο συνεργαζόμενο με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
πάροχο υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, αποκλειστικά και μόνο προκειμένου
να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής
πλατφόρμας, και αποκλειστικά για όσο χρονικό διάστημα ισχύουν τα έκτακτα μέτρα για την
αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, και εν συνεχεία θα διαγραφούν από τους εν λόγω
παρόχους.
β) Τα προσωπικά́ δεδομένα των μαθητών/τριών, γονέων ή/και κηδεμόνων (συγκεκριμένα το e-mail
τους) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από́τη σχολική́ μονάδα λόγω της ιδιότητάς τους ως
μαθητών/τριών ή/και γονέων ή κηδεμόνων και της σχέσης τους, αντίστοιχα, με το Ελληνικό́
Δημόσιο ή με τον ιδιωτικό φορέα στον οποίο έχει χορηγηθεί η άδεια λειτουργίας της ιδιωτικής
σχολικής μονάδας, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του
Ελληνικού́ Δημοσίου ή του προαναφερθέντος ιδιωτικού φορέα, κατά́τις κείμενες διατάξεις, για τη
διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά́την περίοδο
εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19. Επιπλέον, οι
μαθητές/τριες κατά́ τη συμμετοχή́ τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κοινοποιούν σε
συνεργαζόμενο με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ή με τον προαναφερθέντα ιδιωτικό
φορέα ιδιωτικής εκπαίδευσης πάροχο υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού́ χώρου, κατ’
επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, αποκλειστικά́ προκειμένου να καταστεί τεχνικά́ δυνατή́ η
σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής πλατφόρμας και σύνδεσης με αυτήν
μέσω λογισμικού́ πλοήγησης (browser), και αποκλειστικά́ για όσο χρονικό́ διάστημα ισχύουν τα
έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, και εν συνεχεία θα διαγραφούν
από́ τους εν λόγω παρόχους. Ακόμη και εάν οι μαθητές επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν την
εφαρμογή της Webex, και όχι τη σύνδεση μέσω λογισμικού πλοήγησης, και πάλι στο πεδίο email
δεν απαιτείται το προσωπικό τους email, αλλά μπορεί να συμπληρωθεί ένα τυχαίο, εικονικό email,
π.χ. aa@aa.com, το οποίο ομοίως κοινοποιείται αποκλειστικά για όσο χρονικό́ διάστημα ισχύουν
τα έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, και εν συνεχεία θα διαγραφεί
από́τους εν λόγω παρόχους.
Σε περίπτωση που σχολική μονάδα ιδιωτικής εκπαίδευσης επιλέξει άλλη ψηφιακή πλατφόρμα από
αυτήν που διατίθεται δωρεάν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, οφείλει να λαμβάνει
κάθε απαραίτητο μέτρο και να προβαίνει σε κάθε απαραίτητη ενέργεια προκειμένου να
συμμορφώνεται με τις κείμενες διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων των μελών της
εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδίως ο σχεδιασμός της πλατφόρμας να ανταποκρίνεται από το
σχεδιασμό και εξ ορισμού στις βασικές αρχές επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων.
Σκοπός της επεξεργασίας των ανωτέρω δεδομένων είναι η παροχή προς όλους/ες του δημόσιου
αγαθού της εκπαίδευσης υπό καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, όπως είναι η πανδημία του COVID-19. Η
νόμιμη βάση επεξεργασίας των εν λόγω δεδομένων εδράζεται στο άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. ε του Γ.Κ.Π.Δ.
συνδυαστικά με το άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. γ του Γ.Κ.Π.Δ.
Τονίζεται ότι οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν επιβεβαίωση από τον υπεύθυνο
επεξεργασίας για το αν και κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που τους αφορούν υφίστανται
επεξεργασία. Επίσης, οι χρήστες έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα μεταδεδομένα που δημιουργούν,
εφόσον έχουν χρησιμοποιήσει τα πραγματικά τους στοιχεία (email και ονοματεπώνυμο για τους/τις
εκπαιδευτικούς, ονοματεπώνυμο για τους/τις μαθητές/τριες), έτσι ώστε να είναι δυνατή η
ταυτοποίησή τους. Επιπλέον, μπορεί να ικανοποιηθεί τόσο το δικαίωμα διόρθωσης ανακριβειών στα
δεδομένα πρόσβασης όσο και -–υπό προϋποθέσεις- το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία από́ το
Ελληνικό Δημόσιο/τον ιδιωτικό φορέα στον οποίο έχει χορηγηθεί η άδεια λειτουργίας της ιδιωτικής
εκπαιδευτικής δομής σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό. Τέλος,
προβλέπεται δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού
Χαρακτήρα.
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από το Ελληνικό
Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματα των χρηστών, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί μέσω
της διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας cst@minedu.gov.gr.
Τρίτη 26 Μαΐου 2020
ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Επαναλειτουργία του Σχολείου μας
Ενημερώνουμε τους αγαπητούς γονείς και μαθητές ότι το Σχολείο μας αναμένει τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου να οργανώσει το σχολικό περιβάλλον σύμφωνα με τα υγειονομικά μέτρα που έχουν καθοριστεί για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών. Οι γονείς θα ειδοποιηθούν τόσο από την ιστοσελίδα και το blog του Σχολείου όσο και με προσωπικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει.
Σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου μας, το προσωπικό της καθαριότητας του Σχολείου μας θα επιμεληθεί, από την Πέμπτη 28/5/2020, της καθαριότητας όλων των χώρων που θα χρησιμοποιηθούν με την επανέναρξη λειτουργίας του Σχολείου μας.
Σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου μας, το προσωπικό της καθαριότητας του Σχολείου μας θα επιμεληθεί, από την Πέμπτη 28/5/2020, της καθαριότητας όλων των χώρων που θα χρησιμοποιηθούν με την επανέναρξη λειτουργίας του Σχολείου μας.
Τρίτη 19 Μαΐου 2020
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ Β ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ ΤΑΞΗΣ
Υπενθυμίζουμε στους αγαπητούς γονείς να δηλώσουν την προτίμησή τους για τη Β΄ ξένη γλώσσα του παιδιού τους που φοιτά φέτος στη Δ΄ τάξη του σχολείου. Δηλώσεις γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020. Παρακαλούμε να στείλετε σχετική Υπεύθυνη Δήλωση στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Σχολείου μας mail@2dim-n-smyrn.att.sch.gr
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δικαιολογητικά
εγγραφής στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου.
Επισημαίνεται
ότι τη σχολική χρονιά 2020-2021 στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα
φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2014 έως 31-12-2014.
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι:
α. Πιστοποιητικό
γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από
τους γονείς, αλλά αναζητείται
από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ μετά
από Υπεύθυνη Δήλωση που συμπληρώνει ο γονέας. Οι αλλοδαποί μαθητές μπορούν να εγγραφούν με ληξιαρχική
πράξη γέννησης την οποία οφείλουν να προσκομίσουν μεταφρασμένη στα ελληνικά.
β. Επίδειξη της πρώτης
σελίδας του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού όπου αναφέρεται το όνομα του/της μαθητή/τριας καθώς και των σελίδων από όπου προκύπτει ότι έγιναν τα
προβλεπόμενα εμβόλια.
γ. Το
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή συμπληρωμένο
από το γιατρό το οποίο οι γονείς μπορούν να παραλάβουν από το
Νηπιαγωγείο Προέλευσης, από το Σχολείο μας ή να το αναζητήσουν online στο blog του
Σχολείου μας (https://2dimotikons.blogspot.com).
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από
το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. (Λογαριασμός
ΔΕΚΟ, Συμβόλαιο αγοράς ή μισθωτήριο συμβόλαιο θεωρημένο από την εφορία ή
εκτυπωμένο, το έντυπο Ε1 της φορολογικής δήλωσης)
ε. Πιστοποιητικό Φοίτησης
Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό. (Βεβαίωση Φοίτησης)
Το Πιστοποιητικό Φοίτησης στο
νηπιαγωγείο εκδίδεται με τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων και διαβιβάζεται
αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο εγγραφής του
μαθητή. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του
«Πιστοποιητικού φοίτησης», το
νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή
τον κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο δημοτικό.
στ.
Για
εγγραφή στο Ολοήμερο: στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται: 1. Οι μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα ή κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.
Οι
εγγραφές γίνονται από Παρασκευή
15/5/20 έως Παρασκευή 29/5/20 καθημερινά ως εξής:
Δευτέρα-Παρασκευή 09.00 – 13.00
ΟΙ
εγγραφές μαθητών της Α΄ τάξης γίνονται αποκλειστικά
με ραντεβού στο τηλέφωνο του Σχολείου
2109330490 ή στην ηλεκτρονική
διεύθυνση mail@2dim-n-smyrn.att.sch.gr Μπορείτε να βρείτε τα έντυπα εγγραφής
στον σχετικό σύνδεσμο στο blog
μας
(Σε ανοιχτή γραμμή με το 2ο ΔΣ Ν.Σμύρνης) ή μπορείτε να τα
συμπληρώσετε επί τόπου στο Σχολείο.
Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης συγκροτείται σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τριμελής Επιτροπή που είναι αρμόδια για τη διενέργεια των εγγραφών των μαθητών/τριών στα δημοτικά σχολεία.
Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020, ύστερα από την τήρηση της διαδικασίας κλήρωσης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από τη Δ/νση του σχολείου στο οποίο έχει κατατεθεί η αίτηση εγγραφής, για το σχολείο φοίτησης των τέκνων τους.
Ο
Διευθυντής του Σχολείου
Ηλίας Τρώντσιος
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ (ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-2021)
ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
Τα όρια του Σχολείου μας είναι τα εξής:
- Αγίας
Σοφίας (τα ζυγά 38 - 90 και τα μονά 41 - 91)
- Αγκύρας
(τα ζυγά 2- 20)
- Ανοίξεως
(τα μονά 1 - 5)
- Αντισυνταγματάρχου
Φιλίππου (τα μονά 1 - 25 δηλ. ως την Πλατεία Άνοιξης)
- Αρτάκης
(τα ζυγά από το νούμερο 76 ως και το τέλος και τα μονά από το 155 ως και
το τέλος της οδού)
- Βαπορίδου
(τα ζυγά 2 - 8)
- Δαρδανελλίων
116 – 168 και 93-ΤΕΛΟΣ
- Δαμασκηνού (Ολόκληρη)
- Ελευθερίου
Βενιζέλου (τα μονά 67 - 135)
- Καλλιπόλεως
(τα ζυγά 2 - 18)
- Προύσης
- Σοφούλη
(τα μονά 67 - 77)
- Στρατηγού
Νίδερ (τα ζυγά από Φιλιππουπόλεως 24 ως και Στρατηγού Νίδερ 38)
- Φιλιππουπόλεως
(ολόκληρη η οδός μέχρι και το νούμερο 38)
ΓΩΝΙΕΣ
- Αγκύρας
18 και Βοσπόρου (54 - 76 και 45 - 63)
- Αγκύρας
και Δαρδανελλίων (116 - 168 και 93
- 115 καθώς και 135 - 151)
- Αντισυνταγματάρχου
Φιλίππου και Βοσπόρου 92 (91)
- Αντισυνταγματάρχου
Φιλίππου και Πλατεία Ηρώων Κύπρου (4 και 1 - 7)
- Αντισυνταγματάρχου
Φιλίππου και Σηλυβρίας (ως και 14 στα ζυγά, ως και 13 στα μονά)
- Βοσπόρου
(54 - 92 και 45 - 91)
- Ικονίου
(25 - 95 και 30 - 102)
- Καλλιπόλεως
και Ικονίου 30 (από το 25 και μετά)
- Καλλιπόλεως
και Προύσσης 30 (από το 23 και μετά)
- Μεσημβρίας
(2 -4 και 1 - 5)
- Μετρών
(2 - 16 και 1 - 23)
- Στρατηγού
Νίδερ και Μετρών (16 και 23)
- Σταυρουπόλεως
( 1 - 7 και 2 - 8 γωνία Σωκίων)
- Στρατηγού
Νίδερ και Σωκίων (16 και 21)
- Σωκίων
( 1 - 7 και 9 - 15 και 17 - 21 και 2 - 16)
- Φιλιππουπόλεως
και Μεσημβρίας 4 και 5
Για κάθε διευκρίνιση, παρακαλώ, επικοινωνείτε με το
Σχολείο στο τηλ 2109330490
Τετάρτη 13 Μαΐου 2020
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
Μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο τα έντυπα εγγραφής μαθητή στην Α΄ τάξη του Σχολείου μας. Τα έντυπα μπορείτε να τα προμηθευτείτε και από το Σχολείο μας.
( ο σύνδεσμος οδηγεί στην εφαρμογή Google Drive)
https://drive.google.com/open?id=1VZuNNOZXido6aAHWYOyRx62WJ0LVGTjP
ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
2ο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020 - 2021
Ενημερώνονται
οι αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες νηπίων, σχετικά με την εγγραφή μαθητών στην Α΄
Δημοτικού, ότι, σύμφωνα με την Πράξη
Νομοθετικού Περιεχομένου 90/1-5-2020,
ως διάστημα εγγράφων ορίζεται
το διάστημα
Παρασκευή
15/5/2020 – Παρασκευή 29/5/2020. Οι εγγραφές θα διενεργούνται από τις 9 το πρωί ως τη 1 το μεσημέρι. Απαιτείται ραντεβού στο τηλέφωνο του Σχολείου.
Η
ηλεκτρονική διεύθυνση του Σχολείου μας mail@2dim-n-smyrn.att.sch.gr όπως και
το τηλέφωνο 2109330490
στη
διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
Πέμπτη 7 Μαΐου 2020
2ο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το
Σχολείο μας, κατόπιν των πρόσφατων πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου και
ειδικότερα αυτής με ΦΕΚ (64, Α΄,14-3-2020), καθώς και των αντίστοιχων εγκυκλίων
σχετικά με τα μέτρα αντιμετώπισης του κορωνοϊού COVID-19, ανακοινώνει ότι:
από
την Τετάρτη 18-3-2020 και μέχρι νεωτέρας θα δέχεται επισκέψεις
γονέων αποκλειστικά και μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού και
μόνο για θέματα που δεν δύνανται να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά.
Τηλέφωνο
επικοινωνίας: 2109330490
Οι
ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να αποστέλλουν οποιοδήποτε έγγραφο ή αίτημα μέσω
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση:
Σας
ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευελπιστούμε σύντομα να επανέλθουμε στην
κανονική λειτουργία μας.
Τρίτη 5 Μαΐου 2020
Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021
ΘΕΜΑ: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των
Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021
Σχετ.: Η με αρ. πρωτ. 61178/Δ2/18-04-2018 Υ.Α. «Λειτουργία Καλλιτεχνικών Γυμνασίων»
(Β΄ 1375)
Λαμβάνοντας υπόψη την με αρ. πρωτ. 61178/Δ2/18-04-2018 Υ.Α. «Λειτουργία
Καλλιτεχνικών Γυμνασίων» (Β΄ 1375) σας ενημερώνουμε ότι στην Α΄ τάξη των
Καλλιτεχνικών Σχολείων (Γυμνασίων) εγγράφονται μαθητές απόφοιτοι Δημοτικών
Σχολείων, εφόσον επιτύχουν σε εξετάσεις που διενεργούνται για την επιλογή μαθητών
που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Καλλιτεχνικών Σχολείων (Γυμνασίων).
Στα Καλλιτεχνικά Σχολεία λειτουργούν τρεις κατευθύνσεις: α) Εικαστικών Τεχνών β)
Θεάτρου-Κινηματογράφου γ) Χορού.
Για την εισαγωγή μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021, οι
γονείς-κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 4 Μαΐου έως τις 29 Μαΐου 2020 και
ώρα 14:00 υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής μόνο
στο Καλλιτεχνικό Σχολείο της περιοχής τους (σύμφωνα με τα συνημμένα). Σε περίπτωση που μαθητής επιθυμεί να είναι υποψήφιος σε δύο (2) κατευθύνσεις ο γονέας-κηδεμόνας
του υποβάλλει διαφορετική αίτηση για κάθε κατεύθυνση.
Οι γονείς-κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών των Καλλιτεχνικών Σχολείων Αττικής μαζί
με την αίτηση στο Καλλιτεχνικό Σχολείο οφείλουν να αποστείλουν λογαριασμό ΔΕΚΟ ή
άλλο αξιόπιστο αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση μονίμου
κατοικίας τους.
Όσον αφορά στην κατεύθυνση Χορού, οι γονείς/κηδεμόνες μαζί με την αίτηση
συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής πρέπει να αποστείλουν Ιατρικές Βεβαιώσεις υγείας
και καλής φυσικής/ορθοπεδικής κατάστασης από Παθολόγο/Παιδίατρο και από
Ορθοπεδικό γιατρό, στις οποίες θα βεβαιώνεται η δυνατότητα φοίτησης των μαθητών
στην κατεύθυνση Χορού των Καλλιτεχνικών Σχολείων.
Επισημαίνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι γονείς-κηδεμόνες πρέπει να στείλουν
ηλεκτρονικά (με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) στο Καλλιτεχνικό Σχολείο την αίτηση και τα
ανωτέρω σχετικά συνημμένα.
Οι Διευθυντές των Καλλιτεχνικών Σχολείων οφείλουν, αφού ελέγξουν την ορθότητα
των δικαιολογητικών, να πρωτοκολλήσουν την αίτηση και να αποστείλουν στους
αιτούντες τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής τους.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης οι
ενδιαφερόμενοι γονείς-κηδεμόνες θα απευθύνονται τηλεφωνικά στα Καλλιτεχνικά
Σχολεία:
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Γέρακα, τηλ. 210-6616130
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ηρακλείου Κρήτης, τηλ. 2810-762610
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, τηλ. 2310-727341
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Κερατσινίου-Δραπετσώνας, τηλ. 210-4613060
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Περιστερίου, τηλ. 210-5743178
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Κοζάνης, τηλ. 24610-99875
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αθηνών, τηλ. 211-4116131
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου, τηλ. 26310-24683
Παρακαλούνται οι Διευθυντές των Καλλιτεχνικών Σχολείων να αποστείλουν μετά τη λήξη
της διαδικασίας ηλεκτρονικής αποστολής αιτήσεων των γονέων – κηδεμόνων, στις 29
Μαΐου 2020, στην ηλεκτρονική διεύθυνση spoudonde@minedu.gov.gr, τον συνολικό
αριθμό των πρωτοκολλημένων αιτήσεων που κατατέθηκαν στο σχολείο τους.
Για τον καθορισμό των ημερομηνιών των εξετάσεων θα γίνει εγκαίρως ενημέρωση με
νέο έγγραφο.
Οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να
ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών της ΣΤ΄
τάξης των Δημοτικών Σχολείων.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)