Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ


Το Σχολείο μας έχει λάβει τη σχετική κατάσταση της χωροταξικής κατανομής των μαθητών της Στ  τάξης σε γυμνάσια. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο: 
Υπενθυμίζουμε στους μαθητές και στους γονείς ότι:
1.  Δεν απαιτείται κάποια άλλη ενέργεια από την πλευρά τους για την εγγραφή των μαθητών στα γυμνάσια.  Το Σχολείο θα στείλει αυτόματα τα Απολυτήρια των μαθητών μαζί με τη Β΄ ξένη γλώσσα που έκαναν στις 2 τελευταίες τάξεις του δημοτικού, την Παρασκευή 26/6/2020.
2.  Εφόσον κάποιος μαθητής θα ήθελε αλλαγή της Β΄ ξένης γλώσσας στο γυμνάσιο, ο γονέας οφείλει να καταθέσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση στο σχολείο μας προκειμένου να σταλεί και αυτή στο γυμνάσιο από εμάς.  
3.  Με νεότερη ανακοίνωση, και αφού λάβουμε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, θα ενημερωθούν μαθητές και γονείς για τον τρόπο παραλαβής των Ενδεικτικών και Αντιγράφων των Απολυτηρίων.
Σας ευχαριστούμε
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ


Το Σχολείο μας ευχαριστεί την αρμόδια Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Νέας Σμύρνης που άμεσα επιδιόρθωσε την πόρτα της αυλής του καυστήρα που εξωσχολικοί είχαν καταστρέψει.  Δυστυχώς, πληθαίνουν τα γεγονότα εισόδου εξωσχολικών στο Σχολείο μας οι οποίοι καταναλώνουν τρόφιμα και ποτά και αφήνουν σκουπίδια, γράφουν συνθήματα σε πόρτες και τοίχους.  Το Σχολείο μας ανήκει σε όλους μας και είναι σημαντικό να το προστατεύουμε.

Επίσης, εξαιτίας της παρατεταμένης ηλιοφάνειας, καλούμε τους γονείς να εφοδιάσουν τα παιδιά τους με καπέλα ώστε να προστατεύονται.  Το Σχολείο μας έχει απευθύνει επανηλειμμένα αιτήματα προς την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου για την τοποθέτηση στέγαστρου για προστασία των μαθητών τόσο από τη βροχή όσο και από τον ήλιο δίχως να έχουν ικανοποιηθεί.  

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ


Τις ευχές μας για ένα όμορφο τριήμερο! 
Την Τρίτη 9.6.2020 έρχεται στο Σχολείο το 1ο Υποτμήμα των τάξεων.... 

ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Ε ΤΑΞΗΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


Κάθε Παρασκευή, οι μαθητές της Ε΄ τάξης που παρακολουθούν το μάθημα της Β΄ ξένης γλώσσας, και εφόσον μετακινούνται για το σκοπό αυτό σε άλλο τμήμα, θα αποχωρούν με το τμήμα στο οποίο μετακινούνται από την έξοδο από την οποία αποχωρεί για λόγους ασφάλειας του/της μαθητή/τριας και για να αποφεύγεται τυχόν συνωστισμός.  Για παράδειγμα, μαθήτρια του Ε3 τμήματος που τη συγκεκριμένη ώρα μετακινείται στο τμήμα Ε2 που πλέον βρίσκεται στην αίθουσα Διατροφικής Αγωγής, θα αποχωρεί από την έξοδο πάρκιν και όχι από την έξοδο των εκπαιδευτικών που αποχωρεί τις υπόλοιπες μέρες ώστε να συνοδεύεται από εκπαιδευτικό και να μην είναι μονος/η του.  Οι εκπαιδευτικοί μας θα ενημερώσουν τους γονείς για την έξοδο στην οποία πρέπει να περιμένουν.

ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ


Το Σχολείο μας έχει ενημερωθεί ότι την Τρίτη 9.6.2020 θα παραλάβει την χωροταξική κατανομή μαθητών της Στ  τάξης σε γυμνάσια.  Θα αναρτηθεί στο blog ειδικός υπερσύνδεσμος που θα ανακατευθύνει τους γονείς στη σχετική κατάσταση, όπως και με τα υποτμήματα, προκειμένου να ενημερωθούν.  Για κάθε επιπλέον διευκρίνιση, οι γονείς θα πρέπει να επικοινωνούν με το γραφείο της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Συγγρού 165) που είναι το αρμόδιο για τη χωροταξική κατανομή των μαθητών.

Ολοκληρώνεται σήμερα η πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του Σχολείου μας υπό τις νέες συνθήκες που έχουν προκύψει με την πανδημία.  Ένα νέο περιβάλλον με προσοχή στους κανόνες υγιεινής από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.  Οι επισημάνσεις των αγαπητών εκπαιδευτικών μας προς τους μαθητές για τήρηση αποστάσεων καθώς και για την εφαρμογή των μέτρων προσωπικής υγιεινής είναι συνεχείς.  Οι κυρίες της καθαριότητας καθαρίζουν με ειδικό αντισηπτικό υγρό που προμηθεύει ο Δήμος μας, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο μάθημα της Β΄ ξένης γλώσσας, όταν κάποιοι μαθητές μετακινούνται, καθαρίζοντας τόσο τους χώρους των μαθητών που μετακινούνται όσο και εκείνους στους οποίους θα μεταβούν.  Το Σχολείο μας έχει ενεργοποιήσει και τις τρεις εισόδους του προκειμένου να αποφύγει τον συνωστισμό καθώς και διαφορετικές σκάλες ανόδου και καθόδου για τα τμήματα.  Ξεχωριστοί χώροι διαλειμμάτων και τήρηση αποστάσεων εντός των αιθουσών.  
Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες είναι απαραίτητη η συνεργασία όλων, η θετική διάθεση και η υποστήριξη από κάθε πλευρά.  Συμμετέχουμε όλοι σε μια κοινή προσπάθεια και στόχος είναι να βγούμε νικητές στο τέλος της διαδρομής.  Σας ευχαριστώ.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ηλίας Τρώντσιος

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020


Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι η Σχολική Ψυχολόγος κ. Μάγδα Πανταζή θα βρίσκεται για τον μήνα Ιούνιο στο σχολείο μας κάθε Τρίτη.  Σε περίπτωση που επιθυμείτε ατομική συνάντηση επικοινωνήστε στο τηλέφωνο του Σχολείου 2109330490 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση 

Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021


Ενημερώνονται οι αγαπητοί γονείς για τη διαδικασία εγγραφών μαθητών για φοίτηση στο Ολοήμερο για το επόμενο Σχολικό Έτος 2020-2021.  
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,                                                                                                      η Αίτηση για το Ολοήμερο αφορά τη φοίτηση των μαθητών για το επόμενο Σχολικό Έτος 2020 - 2021.  Είναι απαραίτητο να σταλεί ηλεκτρονικά το αργότερο μέχρι και την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020 συνοδευόμενη με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.  Οι γονείς των μαθητών που εγγράφηκαν στην Α΄ τάξη δεν χρειάζεται να ξαναστείλουν την αίτηση εφόσον την έχουν ήδη συμπληρώσει και αναγράψει και τυχόν αδέρφια.  
Ακολουθούν παρακάτω χρήσιμες οδηγίες από τη σχετική εγκύκλιο που έχει σταλεί από το Υπουργείο Παιδείας.  
Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος:                                                    Στα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία δύναται να συγκροτηθεί και να λειτουργήσει τμήμα/τμήματα Ολοήμερου Προγράμματος με τις εξής προϋποθέσεις:                                                α) Οι μαθητές εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. β) Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (στις 15:00), εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων, αλλιώς στις 16.00 γ) Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:  αα) οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα ή κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.  ββ) οι μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες                                                                                                                                                        · πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι, 
                                         · πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.                                                                                                                             
 · Η εγγραφή των μαθητών Ρομά στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.                                                                                                               
Δύναται να συγκροτείται τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00), για υποδοχή (7:00-7:15) και ώρα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (7:15-8:00), σε σχολεία όπου διαπιστώνεται σχετική ανάγκη. Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα.                                                                                                                 
 Η φοίτηση των μαθητών του ολοήμερου προγράμματος και της Πρωινής Ζώνης διακόπτεται όταν ο μαθητής συμπληρώσει 15 συνεχόμενες απουσίες οι οποίες δε δικαιολογούνται από ιατρική γνωμάτευση, όταν ο γονέας ή κηδεμόνας του ζητήσει την διακοπή της φοίτησης με γραπτή αίτησή του ή όταν ο γονέας ή κηδεμόνας δεν επικαιροποιήσει την εγγραφή του μαθητή κατά το 2ο 15νθήμερο του Νοεμβρίου και το 1ο 15νθήμερο του Φεβρουαρίου. (εδάφιο θ, παρ. 16, του άρθρου 11Α του ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α).

Μπορείτε να μεταβείτε στην ηλεκτρονική δήλωση η οποία βρίσκεται, όπως και τα υπόλοιπα έγγραφα του Σχολείου στην εφαρμογή Google Drive.





Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Οι γονείς, τα παιδιά των οποίων δε θα προσέλθουν στο Σχολείο για λόγους σχετικούς με την πανδημία, μπορούν να συμπληρώσουν και να στείλουν στο Σχολείο τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την υπογραφή τους.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


 


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

 (άρθρο 8 Ν.1599/1986)


Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών (άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)


ΠΡΟΣ(1):
ΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

Ο – Η Όνομα:

Επώνυμο:


Όνομα και Επώνυμο Πατέρα:


Όνομα και Επώνυμο Μητέρας:


Ημερομηνία γέννησης(2):


Τόπος Γέννησης:


Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας:

Τηλ:


Τόπος Κατοικίας:

Οδός:

Αριθ:

ΤΚ:


Αρ. Τηλεομοιοτύπου (Fax):

Δ/νση Ηλεκτρ. Ταχυδρομείου
mail):





O/H Υπογράφων/ουσα, γονέας του/της μαθητή/τριας του ______ τμήματος _____________________________ ________________________________________________________________ (ονοματεπώνυμο μαθητή/τριας)
Δηλώνω Υπεύθυνα                                                                                     
ότι, για τον λόγο που αναφέρεται παρακάτω,
  1.  ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από covid-19 ή
  2.  έρχεται σε στενή επαφή με άτομο του οικογενειακού του που ανήκει στην παραπάνω ομάδα αυξημένου κινδύνου ή νοσεί, (Υπογραμμίστε κατάλληλα)
δε θα παρακολουθήσει τα μαθήματα στο Σχολείο μέχρι την ημερομηνία λήξης του Σχολικού Έτους 2019-2020 που είναι η Παρασκευή 26/6/2020.                      
Ημερομηνία: ___/6/2020

Ο – Η Δηλ____

Σάββατο 30 Μαΐου 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Ανακοινώνονται τα Υποτμήματα του Σχολείου μας.  Παρακαλούμε, πατήστε στον παρακάτω Υπερσύνδεσμο (link) προκειμένου να μεταβείτε στην εφαρμογή Google Drive.  



2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Σμύρνης
Σχολικό Έτος 2019-2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

       Αγαπητοί μαθητές, Αγαπητοί γονείς,
σας καλωσορίζουμε ξανά στο Σχολείο μας! Με τη συγκεκριμένη επιστολή επικοινωνούμε
μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την επαναλειτουργία της Σχολικής μας
Μονάδας σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον από εκείνο που είχαμε συνηθίσει να
λειτουργούμε στο παρελθόν.
Σύμφωνα με το με αριθμό Πρωτ. 63417/ΓΔ4/26-5-2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας,
όπως δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης με αριθμό φυλ. 2026/27-5-2020, όλα
τα τμήματα του Σχολείου μας χωρίζονται σε δύο (2) υποτμήματα τα οποία θα
προσέρχονται στο Σχολείο σύμφωνα με το πρόγραμμα που αναφέρεται παρακάτω. Με
ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας, και μετά από συνεννόηση
με το 4ο, 5ο και 9ο Νηπιαγωγείο, προκειμένου να βοηθηθούν οι γονείς με περισσότερα του
ενός παιδιά στην ίδια ή σε διαφορετική βαθμίδα εκπαίδευσης, οι μαθητές χωρίζονται
αλφαβητικά με προτεραιότητα τους μαθητές με αδέρφια.
Σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο, και προκειμένου να αποφευχθεί συνωστισμός των μαθητών
κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους, θα χρησιμοποιούνται και οι τρεις (3) είσοδοι
του Σχολείου με τον εξής τρόπο:
α. Οι μαθητές των τμημάτων Α1, Α2, Α3, Β2 και Β3 θα χρησιμοποιούν την κεντρική
είσοδο.
β. Οι μαθητές των τμημάτων Δ3, Γ1, Β1, Ε1, Ε3 και ΣΤ1 θα χρησιμοποιούν την
λεγόμενη είσοδο των εκπαιδευτικών.
γ. Οι μαθητές των τμημάτων Ε2, Δ2, ΣΤ3, ΣΤ2, Γ2 και Δ1 θα χρησιμοποιούν την νότια
είσοδο (παρκιν). Σημειώνεται ότι οι γονείς δεν εισέρχονται στο χώρο του Σχολείου.

Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, η Προσέλευση των μαθητών θα γίνεται μεταξύ
08.00 και 08.15 με χρήση των τριών (3) εισόδων που προαναφέρθηκαν ανάλογα με το τμήμα
του μαθητή. Ο μαθητής θα κατευθύνεται άμεσα στην αίθουσα της τάξης του όπου θα
βρίσκεται ο/η εκπαιδευτικός που διδάσκει την πρώτη ώρα και θα αναμένει την άφιξη των
μαθητών. Δεν θα γίνεται παράταξη σε γραμμή ούτε ομαδική προσευχή στο προαύλιο.
Θα γίνεται εντός της τάξης. Κατά την ώρα των διαλειμμάτων, οι μαθητές κατεβαίνουν τις
σκάλες συνοδεία των εκπαιδευτικών και παρευρίσκονται σε προκαθορισμένους χώρους. Με
τη λήξη του διαλείμματος ισχύει ό,τι και στην προσέλευση.

Η αποχώρηση θα γίνεται στις 13.15 από τις τρεις (3) εξόδους ανάλογα με το τμήμα. Οι
μαθητές θα συνοδεύονται από τον/την εκπαιδευτικό που διδάσκει την τελευταία ώρα και θα
παραδίδονται στους γονείς ή, εφόσον ο γονέας έχει καταθέσει σχετική δήλωση με την έναρξη
της χρονιάς, θα αποχωρούν μόνοι. Προσοχή, να μη δημιουργείται συνωστισμός από τους
γονείς που παραλαμβάνουν τους μαθητές! Επίσης, εφιστούμε την προσοχή μαθητών και
γονέων που αποχωρούν από την είσοδο του πάρκιν σε τυχόν διερχόμενα αυτοκίνητα. Το
Σχολείο μας έχει αιτηθεί από το Δήμο την τοποθέτηση μεταλλικών προστατευτικών.

Η λειτουργία του ολοήμερου (Πρωινή Υποδοχή και Μεσημβρινή Ζώνη) προς το παρόν
αναστέλλεται. Το κυλικείο του Σχολείο θα παραμείνει κλειστό.

Με απόφαση του αρμόδιου τμήματος του Δήμου, οι χώροι του Σχολείου θα καθαρίζονται στη
διάρκεια της ημέρας καθώς και μετά την αποχώρηση των μαθητών.

Σύμφωνα με o,τι αφορά την άδεια ειδικού σκοπού, εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας θα
κάνουν νόμιμη χρήση της. Το Σχολείο θα διαθέσει το σύνολο του ωραρίου των υπόλοιπων
εκπαιδευτικών με σκοπό την εύρυθμη, όσο αυτό είναι δυνατό, λειτουργία του. Ωστόσο, δε
δύναται να καλύψει το σύνολο των ωρών που απαιτούνται για την λειτουργία του κάτι που
σημαίνει ότι θα προκύψουν δυσκολίες για την πλήρη λειτουργία κάποιων τμημάτων. Οι
γονείς των μαθητών των συγκεκριμένων τμημάτων θα ενημερωθούν σχετικά με ηλεκτρονικό
τρόπο.
Η Προσέλευση των μαθητών των υποτμημάτων των τάξεων για τον μήνα Ιούνιο 2020
θα γίνεται ως εξής:
Δε 1.6.2020 – Τε 3.6.2020 - Πα 5.6.2020 το 1ο Υποτμήμα
Τρ 2.6.2020 – Πε 4.6.2020 το 2ο Υποτμήμα
Δε 8.6.2020 (Σχολείο Κλειστό λόγω αργίας του Αγίου Πνεύματος) – Τε 10.6.2020 – Πα
12.6.2020 το 2ο Υποτμήμα
Τρ 9.6.2020 – Πε 11.6.2020 το 1ο Υποτμήμα
Δε 15.6.2020 – Τε 17.6.2020 – Πα 19.6.2020 το 1ο Υποτμήμα
Τρ 16.6.2020 – Πε 18.6.2020 το 2ο Υποτμήμα
Δε 22.6.2020 – Τε 24.6.2020 το 2ο Υποτμήμα
Τρ 23.6.2020 – Πε 25.6.2020 το 1ο Υποτμήμα
Την Παρασκευή 26.6.2020 θα δοθούν τα Ενδεικτικά και τα Αντίγραφα Απολυτηρίων
Το Σχολείο θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι και την Τρίτη 30.6.2020

Σας ευχαριστούμε


Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ


Οι ώρες των διαλειμμάτων παραμένουν ίδιες, ωστόσο, οι μαθητές των τμημάτων χρησιμοποιούν συγκεκριμένους χώρους προκειμένου να μειώνεται τυχόν συνωστισμός.  Οι μαθητές θα ενημερωθούν διεξοδικά από τους εκπαιδευτικούς, την πρώτη ημέρα λειτουργίας των μαθημάτων, σχετικά με την τήρηση των απαραίτητων μέτρων υγιεινής.  Ο Δήμος έχει εξασφαλίσει την ύπαρξη προσωπικού καθαριότητας στη διάρκεια λειτουργίας τους Σχολείου και θα προμηθεύσει το Σχολείο μας με τον απαραίτητο εξοπλισμό.   

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


Η λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου αναστέλλεται, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, μέχρι νεοτέρας.  Τόσο το τμήμα Πρωινής Υποδοχής (07.00 - 08.00), όσο και το Μεσημβρινό τμήμα του Ολοήμερου (13.20 - 16.00) δε θα λειτουργεί.  
Το κυλικείο θα παραμείνει κλειστό.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΩΝ


Όπως προβλέπεται από τη σχετική εγκύκλιο, όλα τα τμήματα του Σχολείου μας θα χωριστούν σε δύο υποτμήματα αλφαβητικά και, μετά από ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, με προτεραιότητα στους γονείς που έχουν περισσότερα παιδιά αλλά και σε διαφορετική βαθμίδα.  Για τον σκοπό αυτό, το Σχολείο μας συνεργάζεται με το 5ο, το 9ο και το 4ο Νηπιαγωγείο προκειμένου για την εξυπηρέτηση των γονέων.  
Το 1ο Υποτμήμα θα προσέρχεται στο Σχολείο, την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου, τη Δευτέρα, την Τετάρτη και την Παρασκευή, ενώ, την επόμενη, 2η εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου, θα προσέρχεται την Τρίτη και την Πέμπτη.  Αντίστοιχα, το 2ο Υποτμήμα θα προσέλθει την 1η εβδομάδα την Τρίτη και την Πέμπτη ενώ, τη 2η εβδομάδα, θα προσέλθει τη Δευτέρα, την Τετάρτη και την Παρασκευή.  (Ειδικά για την επόμενη εβδομάδα, η Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020 είναι αργία λόγω της εορτής του Αγίου Πνεύματος.)
Όλοι οι γονείς θα λάβουν στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει επιστολή όπου περιγράφεται με λεπτομέρεια ο νέος τρόπος λειτουργίας του Σχολείου μας.  Επίσης, θα λάβουν αναλυτική κατάσταση των Υποτμημάτων κάθε τάξης με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των μαθητών για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Η συγκεκριμένη διαδικασία θα ακολουθηθεί για όλο τον μήνα Ιούνιο 2020 μέχρι την Παρασκευή 26 Ιουνίου οπότε και οι μαθητές θα προσέλθουν, σε ώρες που θα οριστούν, προκειμένου να παραλάβουν τα Ενδεικτικά και τα Αντίγραφα Απολυτηρίων τους.

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ - ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ


Η Προσέλευση των μαθητών θα συνεχίσει να γίνεται στο διάστημα μεταξύ 08.00 και 08.15 από τις τρεις (3) εισόδους του Σχολείου ανάλογα με το τμήμα τους.  Σε κάθε είσοδο θα υπάρχει επιβλέπων εκπαιδευτικός.  
Οι μαθητές κατευθύνονται άμεσα στην αίθουσα του τμήματός τους όπου τους περιμένει ο εκπαιδευτικός που διδάσκει την πρώτη ώρα.  
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ.  ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΟΥΤΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.  
Η Πρωινή Προσευχή θα εκτελείται εντός της αίθουσας όπου και θα ενημερώνονται οι μαθητές για τυχόν ανακοινώσεις του Σχολείου.  
Παράκληση να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στην προσέλευση των μαθητών.  Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα είναι στην τάξη τους και δε θα υπάρχει η δυνατότητα να ανοίξει η πόρτα.  
Η είσοδος των γονέων εντός του Σχολείου δεν επιτρέπεται.  
Για κάθε πληροφορία, παρακαλώ, καλέστε στο τηλέφωνο του Σχολείου 2109330490.  Καθώς το Σχολείο δε διαθέτει γραμματεία και πλέον έχει μόνο μια γραμμή επικοινωνίας, μπορεί να υπάρξει δυσκολία.  Μπορείτε εναλλακτικά να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Σχολείου 

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ - ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ


Το Σχολείο μας, εφαρμόζοντας τα μέτρα προστασίας των μαθητών από τον συνωστισμό, όπως προβλέπονται από τις σχετικές οδηγίες, και, μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, θα διαφοροποιήσει τις εισόδους προσέλευσης (08.00-08.15) και αποχώρησης (13.15-13.20) των μαθητών του ως εξής: 
1.  Από την Είσοδο των Εκπαιδευτικών θα προσέρχονται και θα αποχωρούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι μαθητές των τμημάτων της Παλιάς Πτέρυγας, δηλαδή, των τμημάτων Δ3, Β1, Γ1, Ε1, Ε3 και Στ1.

2.  Από την Κεντρική Είσοδο του Σχολείου θα προσέρχονται και θα αποχωρούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι μαθητές των τμημάτων του Ισογείου και των δυο Πτερύγων, δηλαδή, των τμημάτων Α1, Α2, Α3, Β2 και Β3.

3.  Από την είσοδο πάρκιν του Σχολείου, πλησίον του κυλικείου, θα προσέρχονται και θα αποχωρούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι μαθητές των τμημάτων του 1ου ορόφου της Νέας Πτέρυγας, δηλαδή, των τμημάτων Δ2, Στ3, Στ2, Γ2 και Δ1, όπως και το τμήμα Ε2.

Με την ίδια απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων, και λόγω έλλειψης χώρου στην αίθουσά του, μεταφέρεται το τμήμα Ε2 στην αίθουσα Σίτισης ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν οι προβλέψεις για τις αποστάσεις μεταξύ των μαθητών.

Παρακαλούμε ιδιαίτερα τους αγαπητούς γονείς να μη συνωστίζονται κατά την παραλαβή των μαθητών.  

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ 
Κατ’ εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας. Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων κατά την έννοια του άρθρου 4 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων, «Γ.Κ.Π.Δ.») είναι: α) για όλες τις εκπαιδευτικές δομές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και β) για όλες τις εκπαιδευτικές δομές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας ιδιωτικής εκπαίδευσης το πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, ή άλλου είδους νομική οντότητα ανεξαρτήτως νομικής προσωπικότητας στα οποία έχει χορηγηθεί η άδεια λειτουργίας της αντίστοιχης ιδιωτικής εκπαιδευτικής δομής. Κάθε υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων υποχρεούται να ορίσει έναν Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Γ.Κ.Π.Δ. Στο πλαίσιο λειτουργίας της πλατφόρμας που διατίθεται προς χρήση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ισχύουν τα κάτωθι: α) Τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευτικών (συγκεκριμένα το ονοματεπώνυμο και το e-mail τους) δύνανται να κοινοποιούνται στο συνεργαζόμενο με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων πάροχο υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, αποκλειστικά και μόνο προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής πλατφόρμας, και αποκλειστικά για όσο χρονικό διάστημα ισχύουν τα έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, και εν συνεχεία θα διαγραφούν από τους εν λόγω παρόχους. β) Τα προσωπικά́ δεδομένα των μαθητών/τριών, γονέων ή/και κηδεμόνων (συγκεκριμένα το e-mail τους) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από́τη σχολική́ μονάδα λόγω της ιδιότητάς τους ως μαθητών/τριών ή/και γονέων ή κηδεμόνων και της σχέσης τους, αντίστοιχα, με το Ελληνικό́ Δημόσιο ή με τον ιδιωτικό φορέα στον οποίο έχει χορηγηθεί η άδεια λειτουργίας της ιδιωτικής σχολικής μονάδας, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού́ Δημοσίου ή του προαναφερθέντος ιδιωτικού φορέα, κατά́τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά́την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19. Επιπλέον, οι μαθητές/τριες κατά́ τη συμμετοχή́ τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κοινοποιούν σε συνεργαζόμενο με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ή με τον προαναφερθέντα ιδιωτικό φορέα ιδιωτικής εκπαίδευσης πάροχο υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού́ χώρου, κατ’ επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, αποκλειστικά́ προκειμένου να καταστεί τεχνικά́ δυνατή́ η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής πλατφόρμας και σύνδεσης με αυτήν μέσω λογισμικού́ πλοήγησης (browser), και αποκλειστικά́ για όσο χρονικό́ διάστημα ισχύουν τα έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, και εν συνεχεία θα διαγραφούν από́ τους εν λόγω παρόχους. Ακόμη και εάν οι μαθητές επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή της Webex, και όχι τη σύνδεση μέσω λογισμικού πλοήγησης, και πάλι στο πεδίο email δεν απαιτείται το προσωπικό τους email, αλλά μπορεί να συμπληρωθεί ένα τυχαίο, εικονικό email, π.χ. aa@aa.com, το οποίο ομοίως κοινοποιείται αποκλειστικά για όσο χρονικό́ διάστημα ισχύουν τα έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, και εν συνεχεία θα διαγραφεί από́τους εν λόγω παρόχους. Σε περίπτωση που σχολική μονάδα ιδιωτικής εκπαίδευσης επιλέξει άλλη ψηφιακή πλατφόρμα από αυτήν που διατίθεται δωρεάν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, οφείλει να λαμβάνει κάθε απαραίτητο μέτρο και να προβαίνει σε κάθε απαραίτητη ενέργεια προκειμένου να συμμορφώνεται με τις κείμενες διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδίως ο σχεδιασμός της πλατφόρμας να ανταποκρίνεται από το σχεδιασμό και εξ ορισμού στις βασικές αρχές επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων. Σκοπός της επεξεργασίας των ανωτέρω δεδομένων είναι η παροχή προς όλους/ες του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης υπό καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, όπως είναι η πανδημία του COVID-19. Η νόμιμη βάση επεξεργασίας των εν λόγω δεδομένων εδράζεται στο άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. ε του Γ.Κ.Π.Δ. συνδυαστικά με το άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. γ του Γ.Κ.Π.Δ. Τονίζεται ότι οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν επιβεβαίωση από τον υπεύθυνο επεξεργασίας για το αν και κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που τους αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Επίσης, οι χρήστες έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα μεταδεδομένα που δημιουργούν, εφόσον έχουν χρησιμοποιήσει τα πραγματικά τους στοιχεία (email και ονοματεπώνυμο για τους/τις εκπαιδευτικούς, ονοματεπώνυμο για τους/τις μαθητές/τριες), έτσι ώστε να είναι δυνατή η ταυτοποίησή τους. Επιπλέον, μπορεί να ικανοποιηθεί τόσο το δικαίωμα διόρθωσης ανακριβειών στα δεδομένα πρόσβασης όσο και -–υπό προϋποθέσεις- το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία από́ το Ελληνικό Δημόσιο/τον ιδιωτικό φορέα στον οποίο έχει χορηγηθεί η άδεια λειτουργίας της ιδιωτικής εκπαιδευτικής δομής σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό. Τέλος, προβλέπεται δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματα των χρηστών, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας cst@minedu.gov.gr.

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ


Επαναλειτουργία του Σχολείου μας
Ενημερώνουμε τους αγαπητούς γονείς και μαθητές ότι το Σχολείο μας αναμένει τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου να οργανώσει το σχολικό περιβάλλον σύμφωνα με τα υγειονομικά μέτρα που έχουν καθοριστεί για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών.  Οι γονείς θα ειδοποιηθούν τόσο από την ιστοσελίδα και το blog του Σχολείου όσο και με προσωπικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει.
 Σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου μας, το προσωπικό της καθαριότητας του Σχολείου μας θα επιμεληθεί, από την Πέμπτη 28/5/2020, της καθαριότητας όλων των χώρων που θα χρησιμοποιηθούν με την επανέναρξη λειτουργίας του Σχολείου μας.  

Τρίτη 19 Μαΐου 2020

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ Β ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ ΤΑΞΗΣ


Υπενθυμίζουμε στους αγαπητούς γονείς να δηλώσουν την προτίμησή τους για τη Β΄ ξένη γλώσσα του παιδιού τους που φοιτά φέτος στη Δ΄ τάξη του σχολείου.  Δηλώσεις γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020.  Παρακαλούμε να στείλετε σχετική Υπεύθυνη Δήλωση στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Σχολείου μας mail@2dim-n-smyrn.att.sch.gr